Yeni Rotam ; Malezya Yolcusu Kalmasın ..

malezyaBu defa benim için de çok büyük sürpriz oldu. Ürdün, Petra, Wadi Rum, Lut Gölü planları yaparken bir baktık ki Malezya bileti almışız.. Bilet konusu ise çok değerli bir abimizin lütfu oldu diyelim. Daha planlar bile yapılmadan biletler alındı. Madem ki biletler alındı o zaman planları da derhal yapmaya başlayalım. Aralık ayının ilk haftası yolculuk ve yine Gezen Kelebek ‘ te en güzel fotoğrafları ve gezi yazılarını sizlerle paylaşacağım. İlk durak başkent Kuala Lumpur. Sonrası mı ? Bende bilmiyorum !!! Yol nereye biz oraya..

Bu arada Malezya hakkında paylaşacağınız ve bildiğiniz ne varsa, her türlü bilgi fazlasıyla işime yarar..

10 yorumlar

1. Merhaba Kelebeklerin en çok gezeni 🙂

Malezya gezi facebook ve intagram’dan takip ediyoruz.Heyecanla dönüşün ile notlarını ve fotoğraflarını bekliyoruz..Yolun açık olsun….

• Teşekkürler takibin ve ilgin için.

Seyahat notlarım ve fotoğraflarım Malezya seyahati dönüşü hemen sitemizde yerini alacak..

Çok başarılı geçtiğine inandığım ve harika fotoğraflarla renklendirdiğim bir gezi oldu. Görüşmek üzere..

2. Çağdaş Oluğ says:

Instegram ve facebooktan takip ettik fotoğraflar ve paylaşımlar çok iyiydi. Yazıları da merakla bekliyoruz.

3. Malezya’da Perhantian adalarını mutlaka görün. Çok popüler olan Tioman adasına gidecekseniz, adanın Juara sahili oldukça nezih ve tenha. Kalabalıklardan soyutlanmak istiyorsanız burası daha doğru bir tercih.Ayrıca Tioman adası vergilerden muaf bir bölge. Alışveriş için Malezya’nın diğer bölgelerine göre oldukça ucuz.

4. Ali Gurzlu says:

Merhaba, haziran ayinda kuala lumbur ve bali adasi seyahati yapicaz, kuala lumpurda en yakin deniz mesafesi ne kadardir cok uzaksa 2 gun icin cok uzaklara gitmeyi dusunmuyoruz kuala lumpurda gezicez oylece.

• Kuala Lumpur dan deniz mesafeleri ve adalar otobusle uzak olacaktır.. Bali adasına uçakla gitmeniz gerekecek .. Uçak ile gidecekseniz Phuket Adasını veya Malezya nın Langkawi adasını da önerebilirim.. Artık hava durumuna göre seçim sizin iyi yolculuklar ..

5. Semih tekin says:

Merhaba biz arkadaşım ile KL ye ordan langkawi adasına gitmeyi düşünüyoruz ama ordan tekrar nasıl KL ye döneceğimizi bulamadık bir bilgi verebilir misinz

• Langkawi Adasına gidiş kadar dönüşte son derece kolay.. Bunun için bir kaç seçenek mevcut. İsterseniz önceden biletinizi alıp havayolu ile gelebilirsiniz ya da Langkawi Adasındaki tur satan ofislere Kuala Lumpur a gitmek istediğinizi söyleyin. Size taksi + feribot + otobus bileti dahil toplu bir bilet kesiyorlar ve tek ödeme ile hepsini kullanarak KL ye varıyorsunuz. Her şeyi Langkawi de ayarlayabilirsiniz.. İyi yolculuklar ..